Veel gestelde vragen

1. Hoe lang is het label geldig?

Maximaal 12 maanden, daarna kan het label  telkens voor 12 maanden verlengd worden.

2. Hoe dien ik een aanvraag in?

Door op de website een formulier in te vullen: u ontvangt daarvan van ons ene bevestiging waarna wij met u contact opnemen voor het maken van een afspraak.

3. Wat doet u als ik een klacht heb?

Heeft u een klacht over de afhandeling van uw aanvraag, dan vragen wij u uw klacht te vermelden op ons klachtenmeldingsformulier. Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen  in behandeling nemen en u binnen uiterlijk 4 weken van een reactie voorzien. 

4. Kan ik ook bij andere dan de door u genoemde partners korting of prijsvoordeel behalen?

Ja dat kan wel maar u kunt geen gebruik maken van de label korting.

5. Wie kan het register allemaal inzien?

In het register zijn alle VvE’s opgenomen waaraan het VvE OK Label is uitgereikt. Dit register is niet openbaar te raadplegen, wel kan iedereen hierin op adres beperkt zoeken.

6. Gebruikt u de door u ontvangen informatie?

Nee, er zal geen  gebruik worden gemaakt van de door u verstrekte gegevens.

7. Hoe weet ik wie uw partners zijn en hoe neem ik met hun contact op?

Op onze site staan deze bedrijven genoemd. U kunt rechtstreeks met hun contact opnemen en het labelnummer doorgeven van uw  VvE OK Label. Zij zullen dit controleren en u vervolgens helpen.

8. Is het VvE OK label alleen op woningen van toepassing?

Ja dat klopt, maar als in de plint van het gebouw ook bedrijfsruimten zijn opgenomen, kan het VvE Ok label ook worden aangevraagd.